بهراد عشق من

معرفی بهراد

1392/7/13 23:01
نویسنده : مامان بهراد
354 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

من امروز برای پسر عزیزم این وبلاگ رو درست کردم .امید که در آینده از دیدن وخوندن اون لذت ببره.بهراد متولد پنجم ابان سال ٨٣ هست.ما استان فارسی هستیم ولی به خاطر کار بابای بهراد از سال ٨٩ در بندر عباس زندگی میکنیم.بهراد تک فرزنده و الان در کلاس سوم در دبستان غیر انتفاعی پویا مشغول به تحصیله.

اینا عکسهای جشن اخر سال کلاس دوم بهراده.

  

 

 

 

 

 

اینا هم عکسهای مسافرت تابستونه.شهریور ماه

عکسهای شمال(انزلی وکلار دشت)

 

 

 

 

 

 

 

این دو تا هم عکسهای پسر عزیزمه که اول مهر ٩٢ یعنی روز اول که می خواست بره کلاس سوم گرفتم.پسرم خیلی خوشحال بود چون مدرسه رو خیلی دوست داره.

 

 

 

 

خیلی دوستت دارم عزیز دلم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کنجد مامان
10 مهر 92 22:19
خدا واست نگهش داره عزیزم